26 Ocak 2009 Pazartesi

bıyık


erken uyandım bu sabah. akademik sıkıntılarla uyanınca ve de ankara’da olunca alışıldığı üzere aynada yine kendime çirkin göründüm. glikoz falan da eksik beyinde tabi “ulan negadar çikin bi tipim ulan” falan diye düşünürken şahane bir fikir buldum. kes bıyıkları. bu ses beynimde dokuz yüzlü seks sohbetindeki gibi çınladı. burada şehvetengiz kadının aynı tonda“kes bıyıkları, kes bıyıkları”  dediğini düşünün. 

(kaydı bulamadım ben, bilmeyenler buna bakarak hayal etsin)

neyse cevapsız kalamadım; kestim ben bıyığı. işin çirkinliği temiz yüzlü haber spikeri oluruz diye umarken çemçük ağız yine çıktı ortaya. bıyık tartışmalı bir şey benim açımdan; zira 88li gösterme prensibimle çelişiyor ama sakal şart be ablam. bıyığı da bekleyeceğiz yine bir ay burmak falan zevkli bir hadise; bir de değişik bir görünüm neticede. köpek balığı bakışlarıyla kenan olmaktansa eski mahsun olma yoluna gidiyorum bundan böyle. aslında gizli hedef javier bardem de sadece sakal bıyıkla zor o da. işin özü düz adam olduk yine. bıyıkta en azından ülkücü falan sanıyorlardı, hatırla sevgili tadında yaşıyorduk.

yaşasın halkların kardeşliği 
(bu resim üzerine çok konuşulur ama başka zaman artık)

bıyık olayı bir yana olayla çok az alakalı şu sik götünden kaydını bulabilmek için nasıl sitelere girdiğimi görseydiniz üzülür ağlardınız. okul tuvaletinde gizli seks, aysun_22 şimdi oturumu açtı, asyalı götüsex (gerçek bu inanmayan yazar gugıla) tarzı sayfalardayım yarım saattir. çok acayip bir dünya lan internet. bu gezmeler sırasında ise “karım ve götü” hikayesi ise gecenin kazancı oldu. ödüllük bir öykü. flash tv’nin gece kuşağı olsa film olur orada oynar. kaydı da sahibi toplatmış galiba para verip; bulamadım koca internette.

siz siz olun gugıla “sik götünden” yazmayın.

2 yorum:

- dedi ki...

yakarım roma'yı da yakarım'ı söylüyolar büyük ihtimalle. yakkkharım.

schwannoma dedi ki...

iki versiyonunu da çok güzelsöyleyebiliyorum şarkının

Yorum Gönder