18 Mart 2009 Çarşamba

emo

Böyle oturuyoz yine ikinci günü mü ne tanışmamızın sevişme hazırlıkları "facebookuma bakıcam" dedi. sonra gizli gizli takip ettim meğer emoturkey forumlarında genç emocu Murat'ın yeni koyduğu cep telefonu fotolarına bakıyomuş. gizli bir emocuymuş. acısından ağladı ben de ağladım. cep telefonunu sol caprazıma kendine göre kafasının üst tarafına gelicek şekilde yamuk tutarak makyajlı bir resmimizi çekti facebook grubuna koyucakmış. "sen türkiye gibi bi yerde emocuların neler yaşadığını bilemezsin" dedi ve gitti. varlığını es geçtiğimiz insanları ve dahi garip formları hayat denen tiyatro sahnesinde birer birer kaybediyorduk. tiksindim lan hayattan ve ileriye dönük sevdiklerimden...

2 yorum:

schwannoma dedi ki...

ben de emo olacaktım da yaşım tutmadı lan. genç olmak lazımmış.

nerde boncuk var bi şey çıkıyo içinden zaten.

jolelipasta dedi ki...

çılgın ayol bunlar...

Yorum Gönder